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Échange ou retour de marchandises
Si le produit est de bonne qualité, l'acheteur a le droit de résilier le contrat conclu à distance dans les 14 jours suivant son exécution.
Afin que le droit de résilier le contrat soit préservé, le consommateur doit veiller à la conservation des produits dans leur état d'origine. Si l'appareil est détruit, endommagé ou endommagé sans que ce soit la faute du client, celui-ci n'est pas privé de la possibilité de résilier le contrat. Si la valeur a diminué en raison du déballage du produit ou de la vérification de sa fonctionnalité, cela ne signifie pas que le consommateur ne peut pas rédiger une demande de remboursement.
The product is not accepted back if at least one of the components is missing:
- fully equipped equipment;
- a receipt proving the fact of purchase in the WoodMart online store;
- warranty card;
- an act with a description of the defect drawn up by the service department.
The money for the goods will be returned within the terms established by the current legislation
FAQs
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
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Alors la question se pose : où est le contenu ? Pas encore là ? Ce n'est pas si grave, il existe une copie factice à la rescousse. Mais pire encore, que se passe-t-il si le poisson ne rentre pas dans la boîte ou si le pied est trop gros pour la botte ? Ou trop petit ? Des phrases courtes, de nombreux titres, des images trop grandes pour le design proposé, ou trop petites, ou bien elles s'intègrent mais les raisons semblent incertaines.
Un client qui est mécontent pour une raison est un problème, un client qui est mécontent même s'il n'arrive pas à mettre le doigt dessus est pire. Il y a de fortes chances qu'il n'y ait pas eu de collaboration, de communication et de points de contrôle, ni de processus convenu ou spécifié avec la granularité requise. C'est une stratégie de contenu qui a mal tourné dès le départ. Si c'est ce que vous pensez, que diriez-vous de l'inverse ? Comment évaluer du contenu sans conception ? Pas de typographie, pas de couleurs, pas de mise en page, pas de styles, toutes ces choses qui transmettent des signaux importants qui vont au-delà du simple texte, des hiérarchies d'informations, du poids, de l'emphase, des accents obliques, des priorités, tous ces indices subtils qui ont aussi un impact visuel et émotionnel. appel au lecteur.